Przesylanie danych PC <-> Amiga (?)

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 19 Nov 1997 - 22:47:46 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

[...]

 RP> Znajdz na oba komputery program Kermit.
 RP> Mimo swych niezbyt rewelacyjnych szybkosci
 RP> jest to najbardziej uniwersalny program/protokol,
 RP> ktory jest zaimplementowany na najwieksza ilosc
 RP> platform/systemow operacyjnych.

No nie! Takiej przesady dawno nie widziałem. Nawet pod różnego typu u**xy masz
zmodema (szmodem i rzmodem), a Ty wyskakujesz z najstarszym badziewiem i
najwolniejszym z lat 60-tych...
Byle terminal (nawet nortonowskie term90 i term95) ma zmodem, ze znalezieniem
termianala na AleMigę z zmodemem też nie ma problemów.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl