Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_wredny.rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 14:26:39 MET

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:
: To znaczy ze admin dupa i kernela zapatchowac nie umie. 10min roboty i
: unix przestaje sie na zajeciach wieszac. Chocbyc na rzesach chodzic zaczal
: ;>
Heh, a ile to minut męczyliśmy się z linkami w /usr/include i /usr/src ? :-)
(Przepraszam, więcej nie będę :->)

No i chyba nie tylko Linux na tych Pentiumach rusza. A jak na razie
widziałem patcha na Linuxa, i coś mi się obiło o uszy na temat FryBzdy,
ale nie wiem co :)

--c