Re: Office 97 i drukarki

Autor: Michal Rac (gnomon_at_r1.pam.szczecin.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 13:49:01 MET

Cześć !!
Tak orientuję się trochę w tym bo sam miałem takie kłopoty. Więc chodzio
to, że masz kłopoty nie z samym oficem ale z windowsem. Niektóre wersje
były takie,że nie chciały właściwie współpracować z drukarkami. Trzeba
wówczas albo zainstalować najnowszą wersję windowsa, albo ściągnąć przez
internet Srevice Pack z serwera Microsoftu. A jeśli i to nie pomoże to
wówczas oznaczć może, że albo masz 486 który nie chce pracować z
windowsem tak jak trzeba - windows był projektowany z myślą o
komputerach klasy pentium i niestety 486-i padaja - wiem bo sam miałem
486 i takie same kłopoty. A jeśli masz pentiuma (płytę oczywiście) wo
nie wiem dlaczego nie chce ci chodzić. To musisz oddać do dobrego
elektronika - informatyka, który zdiagnozuje dokładnie co jest grane -
czy jakaś zworka źle zapięta, czy może proc źle pracuje z tą płytą albo
taki urok twojego komputera, że nie lubi windowsów albo Offica.
Pozdrawiam !!
Michał Rać
=gnomon=

ps Nie musisz się sugerować moimi wywodami jeśli znajdziesz kogoś
bardziej kompetentnego ode mnie i powie ci coś mądrzejszego.