Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 10:00:35 MET

----------
> Od: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?
> Data: Thursday, November 20, 1997 1:17 AM
>
> Michal Malanowicz <michal_at_waw.pdi.net> wrote:
> : > 1600 za modem kablowy, 200 za karte siecowa , 600 za instalacje
( w
> : promocji byla bezplatana), abonament miesieczny 80 pln.
>
> : A czy jest jakis limit godzin?
> : Bo jesli nie, to chyba i tak wychodzi taniej niz przez modem
> : telefoniczny...

> [...]

Jesli nie ma limitu godzin to za taka oferte
bym mojego operatora kabla na rekach nosil;-)
Moje rachunki to 300-400 pln/miech (mysle, ze
sporo ludzi placi ponad 200zl) wiec
koszty modemu i karty zwrocilyby sie szybko.
Ponadto chyba mozna wydzierzawic taki modem
dopoki sie kasy nie uzbiera.
Tak wiec ta oferta wydaje mi sie dosc atrakcyjna
raczej, szczegolnie abonament miesieczny
(oczywiscie jesli nie ma ograniczen czasowych
i plik 20kB nie sciaga sie przez takie lacze
przez 5 godzin:)

Marek