Re: GUS Classic i przerywany dzwiek???

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 22:54:24 MET

On 18 Nov 1997 10:21:57 GMT, Piotr Biedacha <peter_at_hood.1lo.lublin.pl> wrote:
>Od pewnego czasu jestem posiadaczem ww karty. Mam z nia maly problem. Otoz w
>Windzie95 odtwarzany dzwiek jest przerywany (efekt jakby np. bufor byl zbyt
>maly i karta nie nadaza z przetwarzaniem, przez co gubi wiele odcinkow

  To nie GUS nie nadąża - to Winda ;)

>odtwarzanego dzwieku). Probowalem z roznymi driverami(pod 3.11 i 95), ze
>zmiana bufora na max. wartosc(8k) z roznymi IRQ, i DMA, ale efekt jest
>niezmieniony. Jak moznaby rozwiazac ten problem, czy jest to moze usterka
>karty( nie jest nowa). MIDI w windzie dziala OK. W dosie zarowno MIDI, jak i
>wave-y sa OK. KARTA-Primax512k

  Zmień bufor raczej na mniejszy - tak ze 2K i poeksperymentuj,
grzebanie w DMA i IRQ raczej mało ci da, możesz co najwyżej ustawic
DMA na 6,7 - 16 bitowe. Usterka to to nie jest, mam GUS'a i trochę
trenowałem to pod windą.

  Janek

Mr. Baggins / EXTRAVAGANZA / Metropolis SH