GUS Classic i przerywany dzwiek???

Autor: Piotr Biedacha (peter_at_hood.1lo.lublin.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 11:21:57 MET

Hej!
Od pewnego czasu jestem posiadaczem ww karty. Mam z nia maly problem. Otoz w
Windzie95 odtwarzany dzwiek jest przerywany (efekt jakby np. bufor byl zbyt
maly i karta nie nadaza z przetwarzaniem, przez co gubi wiele odcinkow
odtwarzanego dzwieku). Probowalem z roznymi driverami(pod 3.11 i 95), ze
zmiana bufora na max. wartosc(8k) z roznymi IRQ, i DMA, ale efekt jest
niezmieniony. Jak moznaby rozwiazac ten problem, czy jest to moze usterka
karty( nie jest nowa). MIDI w windzie dziala OK. W dosie zarowno MIDI, jak i
wave-y sa OK. KARTA-Primax512k
        Piotr Biedacha
Z gory dzieki