Re: Jak komunikowac Laptopa z PCtem?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 15:25:45 MET

On Tue, 18 Nov 1997 17:14:43 +0100, "*** Adam Wizzard ***"
<wizzard_at_protos.com.pl> wrote:

> Moj znajomy ma ta nieprzyjemnosc kupic laptopa tzw. super okazje ACERa ale niestety
>firma ktora sprzedala to cacko nie ma zamiaru bez dodatkowych oplat wyjasnic ani pomoc
>przy nim. Chodzi o trywialna sprawe polaczenie laptopa z stacjonarnym PCtem i przerzucic
>pare rzeczy. Jestem laikiem w tych sprawach a nikt z fachowcow nie wie albo nie chce
>powiedziec.
>Co trzeba zrobic ?
>Pomocy...

Jaki laptop? Jaki pecet? Jakie systemy?

Jak winda, to kupic kabel do transmisji po laczu rownoleglym i
polaczyc. nastepnie poszukac troche w systemie, nie pamietam dokladnie
gdzie, ale jest opcja podlaczenia drugiego komputera. Mozna tez z
poziomu DOS-a uzyc kompletu programow INTERLNK - INTRSRVR czy jakos
tak... tez dziala.

Mozna to samo polaczenie wykonac rowniez po laczu szeregowym, ale ciut
wolniej idzie. Mozna tez, jak w laptopie jest a do peceta dokupic
modul, uzywac lacza IrDA zeby kable sie nie plataly... A i tak na
jedno wychodzi.

Darek