GLQuake i Helios 3D

Autor: Pawel Horos (horos_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 13:17:54 MET

Witam.
Mam male pytanko do posiadaczy akceleratorow na kosciach 3dfx, a w
szczegolnosci Heliosa 3D.
Kupilem sobie niedawno taka karte, i gdy odpalilem GLQuake'a na ekranie
(oprocz tego co powinno byc) pojawiaja sie biale kropki, co wyglada
nieszczegolnie. Czasem znikaja, ale nie na dlugo. Czesto wylaza na pasku
informacyjnym u dolu ekranu.
Teraz pytanie: czy to jest normalne? Czy moze moja karta jest walnieta ?
Aha - te rzeczy pojawiaja sie nie tylko w tej grze.
Poza tym (w GLQuake'u) gdy podchodze pod sciane to da sie zauwazyc w
niektorych miejscach takie cienkie migajace paski (jak np. w zakodowanym
Canal+) koloru otoczenia.
Jescze podam swoja koniguracje: Asus TX97-E + Pentium MMX 200Mhz + Tseng
ET 6000 2MB + 32 MB RAM - wszystko to dotychczas chodziilo sprawnie.
Dzieki i prosze o szybka odpowiedz bo nie wiem czy mam to reklamowac czy
nie.

Pawel Horos
e-mail: horos_at_prioris.im.pw.edu.pl