Wyniki Millenium II

Autor: Bernard Szerynski (bernards_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 11:10:07 MET

Panie Adamie,

W zwiazku z Panskimi zarzutami podwazajacymi wiarygodnosc testu kart
graficznych przeprowadzonego przeze mnie mam kilka pytan.

- z ktorej wersji driverow korzystal Pan testujac Matroxa,
- jakie czestotliwosci odswiezania Pan ustawil,
- jak skonfigurowal Pan PCPlayer Benchmark 3D i jaka byla jego wersja
   Wynik ktory Pan uzyskal (24.4) podwaza sens stosowania "dopalaczy"
  3D (przeciez VooDoo jest tylko 17% szybszy),
- dlaczego w Panskim mail-u nie ma ani slowa na temat testow
   Winstone (2D i 3D) - zdecydowanie najwazniejszych w calym
   zestawieniu. Czy wyniki Winstone'a sa zgodne z uzyskanymi
  przez Pana, czy tez moze nigdy nie uzywal Pan w swoich testach
   tego programu ?
- stwierdzenie cyt: " Mialem okazje testowac karte na Rivi'e 128 -
   Diamond Viper 330 i wypadla nieco gorzej od Millenium II w 2D ( w
   3D nie ma co porownywac - zupelnie inna klasa ). Ze wszystkich
   testow STB Velocity 128 ktore widzialem wynika mniejwiecej to
   samo." jest typowym przykladem goloslowia, poza tym jest czesciowo
   sprzeczne z tym co Pan napisal wczesniej ( vide Panski wynik PC
   Benchmark ).

W odroznieniu od Pana nie jestem przywiazany do zadnego producenta w
zwiazku z czym staram sie byc zawsze obiektywny i dlatego posadzenie
o zla wole szczegolnie mnie dotknelo.

Mam nadzieje, ze wyjasnimy wszelkie niezgodnosci w naszych testach (
zapewne przyczyna jest software'owa ).

Pozdrawiam,
Bernard Szerynski