Re: Drukarka Epson

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 06:57:15 MET

 Popierwsze jeĹ›li chodzi o tÄ… drukarke to naleĹĽy jÄ… od czasu do czasu
włączyć i przedmuchać dysze opis masz na klapce przykrywającej głowice
po drugie w tej drukarce wymiana tuszu to nie wymiana głowicy poniewasz
głowice są stałe (na stałe przymocowane)
po trzecie jedynym ratunkiem jest ewentualnie przedmuchiwać głowice (jak
wyżej) i robić to dość dużo razy (np. 500 - 1000) i może coś pomoże
jeśli natomiast nic nie pomoże to masz wielki problem i koszt głowicy
czarnej to ok. 300 PLN i kolorowej ok 400 PLN pytałem się jakieś trzy dni
temu (EPSON STYLUS KOLOR "bez numerku ale głowice zdaje się są identyczne
bo to tosamo co EPS. STY. COL. IIs") swrwis w Krakowie jest na ulicy
Wrocławsiej (koło CPN) w FF Computers .
Kiedyś serwis próbował czyścić głowice ultradźwiękami ale to jest
ruletka bo albo się zepsóje głowicę do końca albo wyczyści sie 10%
albo z 10% nie chodzących dysz zacznie nie chodzić 30%
Krzysztof
kedzierski_at_kim.com.pl