Drukarka Epson

Autor: Wojciech Cieluch (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 21:54:42 MET

Drukarka , którą± posiadam typu Epson Stylus COLOR IIs przestała drukować ,
może kto¶ z listowiczów miał podobny problem , który opisuję .
Wymieniłem zbiornik z atramentem czarnym ponieważ poprzedni się skończył po
założeniu drukarka w dalszym ci±gu nie drukowała . Założyłem głowicę z
atramentem kolorowym nie używan± od kilku miesięcy i drukarka zaczęła
drukować w kolorze może nie całkiem dobrze ale wzi±łem na to poprawkę , że
nie była używana od kilku miesięcy . Po kilku próbach głowica kolorowa też
przestała drukować .Wymieniłem jeszcze raz zbiornik z czarnym atramentem i w
dalszym ci±gu nic nie drukuje . Głowica porusza się cały czas tak jak
powinna a atrament nie leci . Robiłem już kiladziesi±t prób i nic to nie
daje. Przemywałem głowicę w czystym alkoholu etylowym i to nic nie dało .
Istnieje uzasadnione prawdopodobięstwo uszkodzenia głowicy (Głowic bo jak
nadmieniłem wcze¶niej kolorowa też przestała podawać atrament). Ale czy
napewno nie jestem do końca przekonany bo powinny uszkodzić się dwie głowicę
. Może kto¶ miał podobny problem a może kto¶ z serwisu Epsona udzielił by
kilka porad jak postępować z t± dolegliwo¶ci± w/w drukarki .
Proszę o konstruktywne podpowiedzi a nie typu kup sobie inn± drukarkę firmy
takiej a takiej .

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.com