Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 23:11:52 MET

On 18 Nov 1997 13:33:49 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
wrote:

>Logo w PODSTAWOWCE jest naprawde LEPSZE.
>
>Nie ma tego "narzutu" ktory trzeba dzieciakom wtloczyc do glowy zanim
>napisza najprostszy program, efekty programu sa od razu widoczne na ekranie,
>zestaw operacji jest dostosowany do mozliwosci pojmowania dziecka.

 Dziecka, he, he. Jak bylem w podstawowce to juz sie kodowalo w
asemblerze Z80 na Spektrumnie ( nie wspominajac o bejziku ). LOGO
wcale mnie nie podniecalo... "Dzieciom" z podstawowki powinno sie
pokazywac komputer jedynie z daleka bo wiekszosc z nich pojdzie do
zawodowek i bedzie zglebiac tajniki obrobki skrawaniem. Jaki-taki sens
ma informatyka dopiero w liceum, wczesniej tylko dla wybitnie
zainteresowanych.

>J.

milosz danielewski