Win95, SBAWE 64 i kwadraciki zamiast liter

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 17:45:33 MET

K***a, szlag juz mnie trafia i nie wiem co jest grane. Mam sobie karte
SB AWE 64 i dziwny problem. Otoz w programie AWE Control Panel zamiast
liter mam kwadraciki. O tyle jest to dziwne, ze jest to jedyny program w
ktorym sie to dzieje, a poza tym wszystko dziala bez zarzutu.
Kilkukrotne przeinstalowywanie nic nie dalo (w przyplywie zalamania
nawet dysk sformatowalem i zainstalowalem wszysciutko od samego poczatku
ale to i tak nic nie dalo). W koncu udalo mi sie chwilowo usunac ten
problem. Otoz gdy w biosie wylacze EXTERNAL CACHE i CPU CACHE, literki
pojawiaja sie, tyle ze komputer sie beznadziejnie wlecze. Jak z powrotem
wlacze CACHE, to literki czasem pobeda przez jedna sesje a czasem od
razu zamieniaja sie w kwadraciki. Podejrzewam ze moze cos nie tak z
CACHE'M, ale przeciez wszystko inne chodzi pieknie, tylko ten pieprzony
AWE Panel... O co tu chodzi ?!?!?!? Poradzcie cos bo jestem bliski
zalamania nerwowego.

--
 W O O K I E