Re: Program pocztowy dla laboratorium komputerowego

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 16:54:29 MET

>I teraz jak zrobic, aby mozna bylo korzystac z e-maila na koncowkach
>(bez potrzeby logowania sie telnetem na hoscie)
> CIACH

Ja sie nie znam na sieci, ale u mnie chodzi shareware'owy program QVTNET.
Pozwala na zalozenie wielu uzytkownikow, kazdy z nich wpisuje swoj serwer,
login na ten serwer a potem tylko haslo. Nie ma znaczenie kto na jakim i jak
odleglym serwerze ma konto.
Sa wersje na win16 i win32
Wrsja 4.x mi sie nie podoba (nie moge sie w tym polapac), natomiast chodze na
3.98. Plik sie nazywa Qvtnt398.zip i wazy 2.44 MB
Dodatkowo program ten posiada uslugi FTP i TELNET.

Kazek