Re: Korespondencja seryjna w Excelu ???

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 08:06:21 MET

 Witam

Marcin Piaskowski napisał(a) w artykule <34739c01.856610_at_news.onet.pl>...

>Hej!
>
>Mam tabele z danymi, ktora wykorzystuje w Wordzie do korespondencji
>seryjnej.
>Jak zrobic to samo w Excelu.
>Mam gotowy arkusz i chce do niego wstawic kolejno wszystkie dane z tej
>tabeli.
>
>Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
>---

No wlasnie. Bedzie tylko sugestia.
W Excelu nie ma czegos takiego jak w Wordzie - Korespondencja Seryjna.
Tylko male makro Cie uzadza, ktore bedzie sie przemieszczac po tabeli z
danymi (przez offset) i wstawiac dane to arkusza wzorca. Pomiędzy tymi
przemieszczeniami musi cos robic z tym arkuszem, albo zapisac go pod inna
nazwa albo wydrukowac.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==