Re: Epson Stylus 800 i głowica

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 01:15:20 MET

Michał Piotrkowicz <moll47u_at_kki.net.pl> napisał(a)
>'>'Mam problem z tą drukarką. Zamiast ładnie drukować to drukuje w
>'>'"paski" - wydruk jest o wiele gorszy niż w igłówce!!!
>'>'Zrobiłem całąstronę czarną i kazłem wydrukować - pasy jak zera!!
>'>'Z komputerem jest wszystko OK - tydzień wcześniej musiałem oddać
>'>'HP 690 i mało co się nie rozkleiłem teraz powracając do swojej
>'>'starej.

>'>'Czy może mnie ktoś poinformować - czy jest to wina głowicy?
>'>'Jak tak to ile kosztuje nowa i gdzie w w-wa wymienić najtaniej.
>'>'A może poprostu dobry punkt servisowy tych drukarek i tani!!!
> [...]

Sprobój sposobu który ja zastosowałem do zaschniętej na amen głowicy.
1. Nasącz złożoną chusteczkę higieniczną spirytusem i podłóż ją pod
   dysze głowicy (tak, żeby dotykała) i potrzymaj kilka godzuin
   uzupełniając parujący spirytus.
2. Jak nie pomoże, to weź stary zbiornik po atramencie i napełnij go
   spirytusem. Można nawt sprobować 'przedmuchać' głowicę wciskając pod
   ciśnieniem (np. strzykawką) spirytus do założonego na głowicę
   zbiornka.

Mi pomogło (drukarka stała przez tydzień BEZ zbiornika).

Poza tym sprawdź, czy napewno nie masz pękniętej lub wysuniętej z gniazda
taśmy która steruje głowicą.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765