Re: Serwery news.

Autor: Bernard (bernard_anty_spam_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 20:37:23 MET

Dnia Mon, 17 Nov 1997 15:14:59 GMT, adek_at_kki.net.pl (A_Zet) zdecydował
się napisać :

>sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com (Sad Loser) napisał(a):

>O ile maja szczescie... trafic na dobrze skonfigurowany revDNS.
>Mnie sie nagminnie zdarza - co jest szczegolnie przykre, gdy
>lacze sie_tylko_newsgrupami, ze mam komunikat zegnajacy. Nastepne
>(kolejne z nastepnych * 0,1926 zl) sa poprawne. Interwencje w ICM
>zaskutkowaly tylko tym, ze poradzono mi, bym sie zwrocil do TP
>SA, ktora zle konfiguruje odwrotny DNS. Jest tylko pytanie - czy
>to jest przypadek (niechlujstwo) czy metoda... Napisalem do nich
>maila z interwencja, ciekaw jestem, czy skoncza sie, mimo
> [...]

Tez interweniowalem w tej sprawie i z tego samego powodu, to juz jest
nas dwoje 8-), moze ktos z was sie dolozy i sprawa sie szybciej
wyjasni :-)

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment _anty_spam z mojego adresu.
Ewentualnie użyć tego: bernard_at_priv.onet.pl