Re: Serwery news.

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 16:14:59 MET

sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com (Sad Loser) napisał(a):

[...]
>Really ? A mnie sie wydawalo, ze nie. Bodajze w WWW napisali...
>hmmm... a, mam.
>" Z serwera tego [...] moga korzystac [tepsowcy].

O ile maja szczescie... trafic na dobrze skonfigurowany revDNS.
Mnie sie nagminnie zdarza - co jest szczegolnie przykre, gdy
lacze sie_tylko_newsgrupami, ze mam komunikat zegnajacy. Nastepne
(kolejne z nastepnych * 0,1926 zl) sa poprawne. Interwencje w ICM
zaskutkowaly tylko tym, ze poradzono mi, bym sie zwrocil do TP
SA, ktora zle konfiguruje odwrotny DNS. Jest tylko pytanie - czy
to jest przypadek (niechlujstwo) czy metoda... Napisalem do nich
maila z interwencja, ciekaw jestem, czy skoncza sie, mimo
wszystko, kosztowne klopoty.

Pozdrawiam
Adek

--