Re: Jaki LASER ???

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 20:25:15 MET

Wojciech Sosnicki napisal (-a) :

> Nosze sie z zamiarem zakupu niedrogiej drukarki laserowej i prosze o pomoc
> w wyborze (opinie uzytkownikow):
> CO WYBRAC ????
> -Lexmark OPTRA E+
> -Minolta PagePro 6
> -Panasonic KX-6500
> -ew. HP 6L (ta mnie interesuje najmniej ze wzgledu na cene !)

Pierwsza odradzam na wstepie, podobnie jako te tanie OKI wala sie
niemilosiernie. Minolty zupelnie nie znam, Panasonica zreszta tez nie ale
jesli wziac pod uwage ich serwis to tez odradzam. Zostaje HP6L co tez swieta
nie jest no i NEC SuperScript 860, calkiem niezla drukarka. Odradzam NECa
660+, jest za bardzo GDI. Ogolnie, jesli chodzi o drukarki, to tania znaczy
kiepska i nic sie na to nie poradzi.

Piotrek