Re: CD-ROM x100 !!!

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 01:49:35 MET

Lukasz Kaluski wrote:

> Bylem sobie dzisiaj na gieldzie. Przepychajac sie w tlumie mignelo mi
> przed oczami x100. Zaciekawilo mnie, co to za urzadzenie z parametrem
> x100 (spodziewalem sie kamery, albo podelka no 100 CD...) a tu szok -
> CD-ROM x100 !!!! Cena 550 zl. Czy ktos moze wie jak to dziala ? Czy w
> czasie odczytu z max predkoscia komputer jezdzi po stole ?

Ależ skąd! Wczesie odczytu unosi się ponad biurkiem. Nie od rzeczy jest
posiadanie kasku na głowie i pancernej obudowy monitora (jeśli płytka jest
niewyważona to komp może dość szybko przemieszczać się po pokoju). ;-)

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemkow_at_polbox.com      |               E T I               |