Re: program zamieniajacy glos na czcionki

Autor: Piotr Gackiewicz (gacek_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 13:20:58 MET

Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl) wrote:
: On 17 Nov 1997 08:35:00 GMT, Grzegorz Szyszlo
: <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

: A pod win95, winnt, linux? Dopadlem jakis czas temu shareware
: Kurzweil Voice Pad, ktory byc moze ma taka mozliwosc, ale nie udaje mi
: sie tego sprawdzic, gdyz z niewiadomych powodow voice pad sygnalizuje
: mi error komunikujac sie z karta dzwiekowa (SB AWE64 VE) i
: sie od razu zamyka... :(

Pod linuxa jest festival, ale muszę się przyznać, że jeszcze go nie
próbowałem (hehe, ze względu na brak miejsca na moim dyszczku). Rozumie po
angielsku i hiszpańsku. No a jak już rozumie, to wypisuje na stdout - a
potem rób z tym, co chesz :-). Np. napisz sobie skrypt, który będzie czytał
stdout z festivala, rozpoznawał słowa kluczowe i robił, co trzeba... Kurde,
modularność to potęga!

Oprócz tego jest jeszcze emacsspeak (moduł emacsowy). Zobacz
comp.os.linux.announce, jest tam ostatnio o nim.

Pozdrowienia, Gacek.