Re: Wykaz Polaczen Modemowych 4.0

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 14:05:42 MET

On Sat, 8 Nov 1997 13:24:26 +0100, "Jerzy Saternus" <sates_at_kki.net.pl>
wrote:

> Chętnie bym skorzystał z Twojej propozycji, ale mój plik rejestru
>zdarzeń się popsuł, tzn. jest na dysku ale nic nie potrafi go odczytać,
>ani skasować. Może mi coś poradzisz (poza formatowaniem dysku).

Najbezpieczniejsze jest "reczne" skasowanie takiego pliku. Odpalasz
DiskEdita, znajdujesz podkatalog, przelaczasz widok na hex, zmieniasz
pierwsza litere nazwy pliku na E5 i pliku nie ma. Pozniej mozesz
puscic ScanDiska.

KM

--
kmtaboo_at_priv.onet.pl