Re: Wykaz Polaczen Modemowych 4.0

Autor: Jerzy Saternus (sates_at_kki.net.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 13:24:26 MET

 Chętnie bym skorzystał z Twojej propozycji, ale mój plik rejestru
zdarzeń się popsuł, tzn. jest na dysku ale nic nie potrafi go odczytać,
ani skasować. Może mi coś poradzisz (poza formatowaniem dysku).
Nadmieniam, że doczasu wspomnianej awarii korzystałem z wcześniejszej
wersji Wykazu...

       Jerzy Saternus sates_at_kki.net.pl