Re: program zamieniajacy glos na czcionki

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 12:08:56 MET

andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl (Andrzej Kasperowicz) wrote:

>A pod win95, winnt, linux? Dopadlem jakis czas temu shareware
>Kurzweil Voice Pad, ktory byc moze ma taka mozliwosc, ale nie udaje mi
>sie tego sprawdzic, gdyz z niewiadomych powodow voice pad sygnalizuje
>mi error komunikujac sie z karta dzwiekowa (SB AWE64 VE) i
>sie od razu zamyka... :(
>
>ak.

to ja tego nie wiem. powiem ci tylko tyle, ze voice type (ten ibm'owski)
jest tez w wersji dla g95, i prawdopodobnie tez dla win nietych.
tylko po co placic dwa razy, skoro z osem jest w zestawie ?

aha. to jest oczywiscie w wersjach, dla najbardziej popularnych
jezykow. czyli w engels--kim . do polskiego warpa dolaczaja wersje
angielska. (wersja angielska i amerykanska sie roznia).

probowalem to bydle nauczyc kilku nowych (polskich) slow.
np. gdzies tak w 90% dobrze rozpoznawal imie mojego brejdaka :)))))))