Re: Słyszelicie o dekoderze Canal+ na PIC ?

Autor: Krzysztof Jach (krzysio_at_lords.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 22:33:02 MET

On Sun, 16 Nov 1997 21:12:57 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>wasil_at_friko.onet.pl (Andrzej Wasilewski) napisał(a):
>
>/> Czy ktoś zrobił tą przystawkę dekodującą Canal+, FilmNet itp.? Mam do
>/> niej schemat i oprogramowanie, ale nie chcę robić ją jeżeli nie
>/> zadziała na naszym Canal+.
Jeżeli dostawca schematu deklaruje, że to zdekoduje obraz zakodowany w
nagravision PAL to chyba buja a jeżeli nagravision SECAM to być może
odkodujesz ale bez koloru (za taki dekoder chcieli ~ 100 GBP). Jeżeli
w opisie nie ma nic o nagravision (syster) to wyrzuć to do kosza
>Możesz być na 99% pewien że nie zadziała ;)
>C+ jest teraz kodowany cyfrowo i do dekodowania niezbędny jest wcale
>nie mały dekoder ;)
Jeżeli chodzi o gabaryty to typowy :)