Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: Cpt. Nemo (none_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 22:25:16 MET

Hern <delta_at_silesia.top.pl> napisał(a) w artykule
<346ef8af.43024894_at_news.icm.edu.pl>...

> Ba !
> Nie tylko obietnice. Na targach SoftTarg '97 pełno firm mialo taki
> dostęp w swojej ofercie. Niestety tylko i wyłącznie w folderach
> reklamowych. Ani jedna firma nie oferowała tego naprawdę (sic!)

Oni klamia, przynajmniej w wiekszosci !

Najwiecej trabi o tym i szuka naiwniakow najwiekszy oszust ASTER CITY.
Mam nieszczescie miec ten ich szajsowy kabel :((( ale nie bardzo mam inny
wybor.
Pozwolilem sobie na test, zadzwonilem do nich i podalem sie za
potencjalnego klienta, namawiali mnie kuszac dostepem do I-netu :))),
entuzjastycznie na to przystalem i zapytalem : Kiedy ?, padla odpowiedz :
Niedlugo :)), wtedy zaproponowalem uklad : wpiszemy w umowe date
uruchomienia i-netu, np. za dwa lata, ale jak niedotrzymaja to w ramach
kary umownej zwroca wszystkie pieniadze ktore im wplace. Odskoczyli jak od
ognia, klamcy wstretni, od razu sie okazalo, ze tak szybko (2 lata) to oni
nie przewiduja itp. itd. Wtedy zapytalem po co bredza w reklamowkach i
dowiedzialem sie, ze jestem glab techniczny i moj rozumek nie pojmie ich
wielkosci :)))) Potwierdzilo to w sumie zdanie ktore mam o tych
wyludzaczach pieniedzy, obiecujacych cuda :)))
Podobne zdanie mam o naiwniakach, ktorzy sie na to lapia :)

Bye!