Pytanie do specow od Hardware'u

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 19:57:11 MET

Sluchajcie, chce dokupic 256 kB cache do swojej plyty glownej.
Chodzac po sklepach i po sieci, zorientowalem sie, ze jest kilka
roznych typow pamieci COAST i nie wiem jaka mam kupic - na plycie
ani w manualu nic na ten temat nie pisze.
Podaje dane, na podstawie ktorych byc moze ktos z Was wydedukuje
o jaki typ COAST'a chodzi:
Cache jest: synchroniczny pipeline burst.
Do obslugi RAM ponad 64 - nalezy dodac tez specjalna kosc Tag.
Maksymalny takt plyty: 66 MHz
Wiecej nie wiem.
Prosze o pomoc

Sie ma!