Re: Polbox jest do D...

Autor: Sad Loser (sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 01:37:20 MET

"rafamiga_at_polbox.pl" <rafamiga%polbox.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org>
wrote:

[akurat niewazne]

Z wielkim szacunkiem i przepraszam ogromnie, ale podpisuje sie pod
tematem. Strony uzytkownikow juz sie pojawily, ale ftp nadal daje mi
kopa w, eee, tylna krzyzowa. I jak sie tu nie wkurzyc, jak sie ma
strone wymagajaca czestego uaktualniania ?!

Moja hp jest o Prodigy, dostali ostatnio 6 nagrod, nowy teledysk juz
jest, nowy singiel w poniedzielnik, a na mojej stronie... G****. A na
dokladke link do mnie jest w Yahoo. Codziennie ktos oglada moje
wypociny. Ludzie, przez was wstyd sobie robieeeee....
:(((((((((

Sad Loser
     s N o R t c O c A i N e
     L i S t E n t O d i R t c H a M b E r