Re: Płyta HOT 433 PCI/ISA i pamięć EDO

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 14:17:58 MET

In article <01bcf190$a42f9e20$8b8dccc2_at_tpk02>, stotpk_at_szczecin.top.pl says...

>Mam komputer 486 DX4/100 z dwuletnią już płytą główną HOT 433 PCI/ISA. W
>instrukcji
>do w/w płyty wspominają o pamięci, jaką można zainstalować na niej i
>znajduje się tam
>następujące sformułowanie:
>"... you can select any combination of 72-pin SIMM modules from the table
>.."
>"... możesz wybrać dowolną kombinację 72-pinowych modułów SIMM z tabeli
>.." (tłum.)
>Nie wspominają tam w ogóle o rodzaju pamięci: czy zwykły PS/2 FPM, czy EDO.
> [...]

Witam,

Kiedys mialem tez te plyte ale procesor AMD 486DX4-120 MHz i tez mialem
nadzieje ze EDO na tym pojdzie.
Niestety, BIOS testuje ze OK, HIMEM.SYS tylko raz wykryl jeden blad, ale stary
poczciwy CHECKIT wskazuje bledy w przypadkowych miejscach, za kazdym razem
gdzie indziej i inna lczbe (1 - 6 na 16MB). Zepsuc nic nie zepsulem, ale win95
nie wystartuje na czyms takim a DOS pochodzi z 15 minut i tez sie sypnie.

Kazek