Re: Szukam porady!

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_nospam.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 10:09:42 MET

Jozue <raf33_at_polbox.com> wrote:
> Witam i pozdrawiam,

> Nosze sie ostatnio z zamiarem wymiany procesora i niestety natrafilem na
> male problemy.Chodzi o to, ze nie bardzo mam pewnosc czy moja obecna plyta
> glowna da sobie rade z nowym procesorem.Mowa o plycie Soyo 82430 HX
> / P54C

Rozumiem, że to jest płyta Soyo 5TF ? - na stronie
(http://www.soyo.com ) jest nowy bios do tej płyty i z tego co
słyszałem od ludzi, którzy go zainstalowali - obsługuje MMX

> Rafal.
Też Rafał.

--
Rafal Lukawski  mailto:rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Home Page:      http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/~rafal