Szukam porady!

Autor: Jozue (raf33_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 00:08:29 MET

Witam i pozdrawiam,

Nosze sie ostatnio z zamiarem wymiany procesora i niestety natrafilem na
male problemy.Chodzi o to, ze nie bardzo mam pewnosc czy moja obecna plyta
glowna da sobie rade z nowym procesorem.Mowa o plycie Soyo 82430 HX / P54C
PCI.Chce kupic Procesor AMD K6 166 MMX.W zasadzie w instrukcji nie ma o nim
mowy.Plyta ma natomiast opcje dwunapieciowa co odpowiada MMX.Tyle tylko,ze
nie bardzo wiem czy to ruszy czy nie i jak zachowa sie
BIOS.Najprawdopodobniej nie rozpozna procesora.Ciekaw wiec jestem czy
istnieje mozliwosc upgrade`a tego BIOSU.Czy ktos to juz robil i czy mu sie
to udalo?Bede wdzieczny za informacje.
Pozdrowienia,

Rafal.