Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Bogdan Drozd (karol_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 20:16:13 MET

Zbigniew Olearczyk wrote:
 Wkopujesz tylko chlopaka.
> W kazdym przypadku zapisu|odczytu z dyskietki po zakonczeniu czynnosci
> diodka w napedzie swieci sie jeszcze ca 2sek.
> Mysle ze to wyjecie dyskietki mialo wlasnie miejsce w takiej wlasnie chwili,
> a nawet gdyby wyjmowal w momencie nawet gdy dokonuje sie zapis, to i tak G
> zrobi, bo przy otwieraniu napedu w pierwszej kolejnosci sa rozsuwane glowice
> a nastepnie wysuwana dyskietka.

Program MS-BACKUP dla Win3.1 podczas wykonywania testu
kompatybilności prosi o wymianę dyskietki. W tym czasie
diodka stacji dyskietek pali się non stop. Trochę mnie to
zdziwiło, ale człowiek z MS powiedział, że tak ma być.
Faktycznie, wymiana dyskietek przy palącym się LED przy
korzystaniu z tego programu nie powoduje uszkodzenia stacji.

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_bbs.chip.pl