Re: IDE i SCSI w jednym

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 14:04:44 MET

On Fri, 14 Nov 1997 13:05:40 +0100, Eryk Rogozinski <dago_at_kki.net.pl>
wrote:

>Mam nastepujacy problem:
>Potrzebuje podlaczyc swoj dysk (IDE)
>do komputera kumpla, ktory ma dwa dyski ale SCSI,
>podpiete przez kontroler Adapteca
>i u niego systemowy jest wlasnie SCSI.
>Po podlaczeniu mojego dysku, moj zostaje
>potraktowany jako dysk C, a poniewaz nie ma
>na nim systemu (jest dziewiczo czysty)
>to robi sie kicha. Czy ktos moze wie jak
>ustawic dysk SCSI, zeby z niego ladowal
>sie system ?

Zalezy od biosu. Sprawdz opcje w setupie, jak nie ma bootowania ze
SCSI jako wyraznie wydzielonej opcji to nie poradzisz. Ponadto czesc
programow zglupieje ci w tym systemie - jak zmieni sie przypisanie
dyskow, to sporo sciezek wiodla bedzie w maliny...

Darek