Re: IDE i SCSI w jednym

Autor: Janusz Makówka (btxjm_at_boruta.gig.katowice.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 14:27:54 MET

Eryk Rogozinski wrote:

> Mam nastepujacy problem:
> Potrzebuje podlaczyc swoj dysk (IDE)
> do komputera kumpla, ktory ma dwa dyski ale SCSI,
> podpiete przez kontroler Adapteca
> i u niego systemowy jest wlasnie SCSI.
> Po podlaczeniu mojego dysku, moj zostaje
> potraktowany jako dysk C, a poniewaz nie ma
> na nim systemu (jest dziewiczo czysty)
> to robi sie kicha. Czy ktos moze wie jak
> ustawic dysk SCSI, zeby z niego ladowal
> sie system ?
>
> Odpowiedzi najlepiej na priv.
> --
> Eryk Rogozinski
> dago_at_kki.net.pl

U mnie jest tak:
W setupie ustawiam dysk IDE jako drugi i wtedy... dysku tego nie widze w
ogole
dopoki nie zrobie detekcji automatycznej w WIN95. Trwa to niestety
pare minut, ale dysk jest widziany (do kolejnego startu systemu)
jako dysk D. Jaka litere bedzie mial u ciebie - nie wiem, ale raczej
najpierw
beda SCSI a potem IDE.

Przy okazji moze mi ktos madry poradzi, co zrobic, bym nie musial za
kazdym
razem wykonywac tego myku z detekcja, no i zeby dysk IDE byl widziany
rowniez pod DOSem. W setupie wyprobowalem juz chyba wszystkie opcje.
Pozdrowienia

--
                      \@  @/