caller ID

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 13 Nov 1997 - 12:38:23 MET

Mariusz Mroczkowski wrote:

 MM> Najbardziej _istotna_ cecha CID (za kaluza) jest mozliwosc sterowania
 MM> wysylaniem tej uslugi (enable/disable) do odbiorcy przez abonenta - jak
 MM> kazda inna usluga. Wystarczy odpowiedni prefix. A zatem to _nadawca_
 MM> _decyduje_ czy odbiorca otrzyma CID a _nie_ _operator_.

Ale tu właśnie _operator_ decyduje _za_ _mnie_ o tym, że nie mam prawa
_włączenia_ prezentacji własnego numeru. Od strony _technicznej_ nie ma żadnego
problemu - w końcu konstrukcja i oprogramowanie (nowych) central jest
praktycznie takie same.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl