Re: Kilka pytan...

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 22:56:42 MET

On 9 Nov 1997 21:28:21 GMT, "Radek Kowalski" <ziyo_at_polbox.com>
wrote:

>- co sadzicie o plytach glownych FIC? Zwlaszcza interesuje
>mnie model PA-2012 z szyna AGP. Jesli nie FIC to bede
>zdecydowany na ASUS-a, ktore plyty tej firmy wyciagaja
>powyzej 66Mhz?

FIC nie znam, ale wszystkie (nowe) płyty ASUS TX97-<coś tam> moga
być potaktowane i na 75 i na 83 (i dodatkowo ASUSy mają takie
bajery jak termometry pod chipsetem i pod procesorem plus
możliwość instalacji wiatraczków z miernikiem obrotów)

>- zamierzam korzystac conajmniej z ustawienia predkosci
>plyty 75Mhz lub nawet 83Mhz, czy w takim wypadku warto
>inwestowac w SDRAM?

Zdecydowanie !!!

>- czy korzystanie z dysku w trybach DMA wreszcie
>zauwazalnie odciaza CPU i likwiduje wstretne przestoje?

Ze sterownikami UltraDMA od ASUSa do W95 miałem (hmmm) "drobne"
problemy: znikał mi CD-ROM (ale w instrukcji ostrzegali, że ten i
parę innych może zniknąć: mam starą Toshibę 4x)

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !