Re: S3 Virge DX i refresh pod DOS'em

Autor: Olech Leszek (leszekol_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 22:54:53 MET

Bardzo dobrze ze s3refr moze zmienic odswiezanie. Tyko dlaczego tego nie
robi?
Zakazdym razem gdy zmienie czestotliwosc odswiezania program pyta sie czy
zachowac zmiany w autoexec.bat. Wybor - jedyny sluszny, to Yes. Jednak po
kazdym wyjsciu do win95 (np po zakonczeniu nc) i powtornym wejsciu w tryb
DOS odswiezanie jest jakbym nic wczesniej nie zrobil. Probowalem opcji
"uruchom w trybie MS Dos ale tak takze nie udalo mi sie zachowac zmian.
Moze ktos moze mi podeslac te czteroznakowe kody zmian jakie musza byc
dokonane w autoexec?
Dzieki

--
Leszek Olech