Re: Problem rozlaczaniem polaczenia

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 20:40:17 MET

> mialem to samo, mam wewnetrznego Zoltrixa 33600 tez nie rozlaczyl mi
> kilka razy polaczenia, ciekawe czy za ten czas gluchosci telefonu sie
> buli, czy modem tpsa zrywa polaczenie po jakims czasie bezczynnosci.
> uff uff ale stres.....

tez jestem ciekawy (nawet bardzo)
Chociaz mam wrazenie ze jeden raz zawiesilo mi linie przy zwyklym
wylaczeniu
kompa, bez wczesnijszego uzywania modemu
Ale do rzeczy, popytalem ludzi w serwisie i w TP SA (!) i oni poradzili
mi abym obrocil kable w gniazdku poniewaz to zmieni jakas tam polaryzacje
i modem powinien sie prawidlowo rozlaczac
Zmienilem i na razie jest OK
Poczekamy zobaczymy

Piotr