Re: Jaki modem?

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 20:40:25 MET

Marcin Kuśmierz <mkusmier_at_hermes.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<346350D0.B9E23D9A_at_hermes.umcs.lublin.pl>...
> Moj kumpel zamierza kupic modem. Skrobnijcie co wybrac: firma, model,
> predkosc, wewnetrzny czy zewnetrzny (jakies "zady i walety" ;-)

to wszystko zalezy za ile chce go kupic
Ja osobiscie kupilem modem tajwanskiej firmy Winmax Origo
wew. 33.600 na Rockwell'u z Voicem
Cena niewiele wyzsza niz Zoltrixa ale podobno ma lepsze parametry
Z winy modemu nie zdazylo mi sie aby zerwal polaczenie i ogolnie chodzi
bez zarzutu.

Piotr