Do fachowcow czyli rozmnazanie com'ow ...

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 18:38:42 MET

Witam i pytam :
Czy "dluga" karta I/O moze byc zainstalowana w "krotkim" zlaczu ISA/AT
? Chodzi mi tutaj konkretnie o mozliwosc wykorzystania obu com'ow tej
karty, tak aby miec do dyspozyji 4 com'y po instalacji ?
Nota bene niedawno byl poruszany temat o dwoch LPT'ach w jednym
komputerze. Ja z kolei czesto cierpie z powodu braku wolnego com'a, bo
na com1 standartowo wisi mysz, na drugim mam albo null-modem, albo
programator eprom i jak chce jeszcze cos podlaczyc to zdecydowanie za
czesto musze przelaczac wtyczki. Czy w ogole mozna ten problem
rozwiklac bez stosowania specjalnych urzadzen do "rozmnazania" com'ow,
takich jakie np. stosuje sie w przemysle ?
Pozdrawiam
mj
Michal Jarski, Gdansk
jarski_at_rubikon.net.pl