Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 16:50:48 MET

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: Styl pracy programistow aplikacji nie ma tu nic do rzeczy - blad jest
: w mikrokodzie procesora - a nie w systemach operacyjnych czy aplikacjach.
: Osobiscie oceniam ten blad jako marginalny (bo jezeli mi sie komputer
: zawiesi, to ja sie specjalnie tym nie bede martwil), ale to jest moja opinia
: i wynika z tego, do czego ja uzywam komputera. Odmienne zdanie moga miec:
: (a) administratorzy systemow z wielodostepem; (b) uzytkownicy systemow czasu
: rzeczywistego; (c) uzytkownicy systemow "mission critical" (np. stacji MIR);
: (d) producenci kompilatorow; (e) producenci systemow operacyjnych. Kupa
: ludzi IMHO.

Grup b,c,d to nie dotyczy.
b i d po prostu nie wpuszczaja na swoje maszynki software'u niewiadomego
pochodzenia.
Dla d to tylko kwestia sprawdzenia czy aby na pewno nie uzywaja lub nie
generuja takiego rozkazu.

Najbardziej zagrozeni sa a) [uzytkownik puszcza program i ma wolne :-)]
oraz e) [administrator dzwoni do supportu i sie pyta czemu system mu sie
wiesza..

J.