Re: Problem z Gravisem

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 10:20:05 MET

On Sat, 8 Nov 1997 11:28:21 +0100, "Bart Machocki"
<bart2_at_priv2.onet.pl> wrote:

>Gravis UltraSound Classic 256kB
>Moj problem polega na tym ze bardzo kiepsko odtwarza mi pliki typu mid
>co nalezy zrobic w tej sytuacji???

Co rozumiesz przez bardzo kiepsko ?

Na wszelki wypadek podam ci sposoby na poprawienie niskiej
jakości (i przyczynę niskiej jakości) które mi prszyszły do
głowy:

1. Jeśli w pamięci karty brakuje miejsca na próbki niektóre
instrumenty mogą się "zgubić" a albo zostać "uporoszczone" (mniej
bitów, mniej herców itp). Wybór postępowania w przypadku braku
pamięci zależy od softu. Należy wtedy dokupić pamięci (max. 1
MB).

2. Niektóre odtwarzarki MIDów mogą być do d*.* i źle interpretują
niektóre ekekty. Należy wtedy zmienić odtwarzarkę.

3. Możesz mieć marne głośniki: zmień. ;)

Poza tym sam MID może być źle napisany. Czy słychałeś też tego
MIDa w jakiś inny sposób ?

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !