Re: Czy to dobra konfiguracja?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 05:54:58 MET

On Sun, 9 Nov 1997 18:56:19 +0100, barti_at_kki.net.pl (Bartosz Walecki)
napisał(a):

>I niby dlaczego przegial, taki obrazek nie zajmuje duzo, czasami ludzie
>cytujac po kilkanascie razy to samo zasmiecaja liste o wiele wiecej!
>
>P.S Ja ich nie widzialem mow wiec za siebie.

Najwyraźniej nie wiesz, o co chodzi. Wysłał 40 KB obrazków, a tu
przecież NIE WOLNO wysyłać binariów. Po drugie to nie wiem, z kim
korespondujesz, ale u mnie Agent pokazał, że jego post liczy 877
linii, jest to więc kilkakrotnie więcej niż długie posty z
cytowaniami. Po trzecie mogę odwrócić Twój dziwaczny argument: jak ich
nie widziałeś, to nie krytykuj tych, którzy musieli dodatkowo ściągać
i płacić za reklamy Intela.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski