Re: Czy to dobra konfiguracja?

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 18:56:19 MET

Jacek Sitowski, terpio_at_friko.onet.pl says...
> Przegiąłeś z tymi obrazkami. Widzieliśmy je już wiele razy w
> reklamach, nie trzeba było ich wysyłać.

I niby dlaczego przegial, taki obrazek nie zajmuje duzo, czasami ludzie
cytujac po kilkanascie razy to samo zasmiecaja liste o wiele wiecej!

P.S Ja ich nie widzialem mow wiec za siebie.

Zo do pytania Marcina to ,musze zaznaczyc ,ze AMD generalnie maja slabe FPU,
wiec do grafiki to ja bym sie w to nie pachal.

--
Bartosz Walecki
nick: barti