Problem z S3 764 (jeszcze raz)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 12:40:56 MET

Dla tych, którzy nie czytali pierwszego mojego postu:

Mam kartę MiroCrystal 22SD (2MB) - siedzi na niej S3 Trio64.
Problem jest następujący: w autoexec-u jest S3VBE20 (v3.14), coby w
Quake'u móc odpalić 400x300 i 512x384. Wszystko jest fajnie ale tryb
vesa2.0 320x200 się wali tzn. co parę sekund obraz znika na ok. 2s,
potem znowu się pojawia itd. To mógłby być problem monitora, ale
sprawdzałem wszystkie ustawienia i nic (monitor Philips Brilliance 15A)
W dokumentacji S3VBE jest o kiepskiej współpracy z Trio64V+ i że trzeba
dać CLEAR-, ja nie mam V+, ale sprawdziłem i i tak nie działa.
Z kolei SciTech Display Doctor (UniVBE 5.3) wali pod WIN tryb 1024x768
(ciemność widzę, wiedzę ciemność...) (pod DOS wsio jest OK).
To mnie też nie urządza.
Co robić (ja chcę Vesę2.0 / linear framebuffer!)...

Radziliście ściągnąc i zainstalować najnowsze drivery do S3, co też
zrobiłem i niestety nie pomogło. Ponawiam więc pytanie: czy ktoś ma
pomysł, dlaczego UniVBE nie chce po ludzku wyświetlać 1024x768 w Win?
albo czemu S3VBE tak dziwnie się wali (wersja 3.14 jest chyba dosyć
nowa)... jest następny objaw: gra Extreme Assault testuje tryby
graficzne: z S3VBE żaden z linear framebuffer nie chce działać.

Podaję jeszcze moją konfigurację:
Płyta FX + iP100-->120
Grafika MiroCrystal22SD 2MB
Dźwięk Zoltrix AP3200+WaveTable (to chyba nieważne)
ZOOM V34I+ (to też)
Win OSR2

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie...

Jacek Fiok