Re: Pentium 166 szybszy od Pentium 200????????

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 11:50:11 MET

UW NASK wrote:

> Kupilem sobie Pentium 166,zwykly i wrazilem na moja Soyo TX z 32 mb ram!
>
> bios stwierdzil ze to Pentium-S
>
> Ni chuja nie wiem co to?
>
> Ale wiem jedno, pozyczylem od kumpla Pentium 200
>
> w biosie pokazal ze to Pentium a nie Pentium-S i mial gorsze osiagi od
> mojej 166.
>
> No co jest kurwa?Moze mnie ktos z was oswieci????????

Z tego, co wiem, Petium-S (P54CS) to chyba procek z jakimś supportem do
power savingu lub coś podobnego, większośc to takie (nawet mój staruchny
P100), na pewno nie ma to wpływu na wydajność procesora.

BTW, istnieją dwa modele P-100: jeden ma 39.x MIPS a drugi 40.y (oba są
Pentium-S)!
Sprawdziłem, to prawda! Co wy na to?

Jacek Fiok
jfiok_at_kki.net.pl