Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 01:23:56 MET

> Hmmm, jedyna metoda jaka nasuwa mi się na myśl to skanowanie obszaru kodu
> programu przez jądro podczas ładowania. W wypadku wykrycia takiego ciągu

Coz.. Pozostaje chyba jedynie wymienic sprzet na 486 tam gdzie wystarczy,
a na PentiumPro/II tak gdzie trzeba wiecej. Mysle, ze warto zaczekac na
oficjalna wersje Intela - moze zaczna wymieniac procesory? W sumie tylko
niewielki % scalakow pracuje pod u*x'ami gdzie potencjalnie taki bug moze
miec znaczenie. A tymczasem podgladajac znajomego admina, proponuje
montowac /home i /tmp noexec i ogladac zgrzytanie zebami niektorych
userow, spiac spokojnie, albo zwyczajnie wierzyc, ze nikomu nic glupiego
do glowy nie strzeli...

karpio