Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_paskud.cs.net.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 12:55:13 MET

VTAM!

In pl.comp.os.linux Marcin Bohosiewicz <marcus_at_venus.wis.pk.edu.pl> wrote:
[...]
> : Przykladowy program wieszajacy kazdego Linuxa, FreeBSD, WIN NT itp. itd.
> : dzialajacego pod kontrola INTEL PENTIUM z poziomu dowolnego uzytkownika:
> Tyle ze nie zawiesi systemu a procesor... czyli blad jest w sprzecie...
> a wiec nie ma tu poco podawac systemow operacyjnych, bo ich tworcy nic nie
> moga na to poczac....

Hmmm, jedyna metoda jaka nasuwa mi się na myśl to skanowanie obszaru kodu
programu przez jądro podczas ładowania. W wypadku wykrycia takiego ciągu
op-codów wstrzymuwanie uruchamiania procesu. Z tym że starty czasowe będą
dość duże :( Oj chyba pójdę do sklepu po worek AMDków ;)

--
cezar
CYBER Service