Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie ku

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 23:15:50 MET

On Mon, 10 Nov 1997 15:52:50 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
>lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) napisał(a):

>/> No wiesz - trudno zarzucac Intelowi ze robi padajace plyty, wysilone,
>/> sypiace windoze co godzine. Ale tez i nie maja wielu bajerow.
>/> Trudno tez zarzucac Optimusowi ze do "markowego" komputera wstawia
>/> markowe plyty glowne.
>
>Coś słyszałem że strasznie długo się bootują ...

Raczej normalnie, ale jest gorszy numer powodujacy ze musialem wgrac
MRBIOS ... ktory juz nie jest dostepny za darmo :-(.

> [...]
>/> stabilnosc bez zarzutu, a jesli pada, to naprawia w jeden dzien,
>/> a i z wymianami nie ma problemow - w koncu czesci stosuja dosc
>/> standardowe...
>
>Niestety mam inne doświadczenia, kiedyś w "średniej wielkości firmie"
>kupiłem płytę (bodajże DFI) 386DX-40 z rozbudową do 486.
>Niestety gdy po roku chciałem wymienić procesor okazało się że
>niestety, płyta chodzi, ale wyłącznie wtedy gdy wyłączę cache na
>płycie :(
>Niestety było już trochę po gwarancji, a i tak nie wiem czy miałbym

Firma miala byc "choc srednio solidna", a nie ".... duza".
"srednia solidnosc" poznaje sie po tym, ze jak Ci sprzedadza
"komputer 386 z mozliwoscia instalacji 486", to potem za owa
instalacje 486 nie biora wiecej niz 30zl i cache chodzi :-).

Ale w tym przypadku rozumiem ze popierasz mnie w calej rozciaglosci?
Wszak poszedles do firmy, kupiles konkretna plyte, ogladales ja przed
zaplaceniem .. i jednak kupiles.
Wiec nie zarzucaj ze kazdy skladak kupiony jako "procesor XXX, Ram
YYY, karta SVGA 1MB" sklada sie od razu z padajacych i najgorszych
elementow. A jak sie samemu wybierze elementy to ma sie dobrego
skladaka :-).

J.