Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 20:01:38 MET

On Sun, 09 Nov 1997, lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Do prowadzenia gospodarki magazynowej czesciami zapasowymi do
>samolotow i innych urzadzen. Tym tylko ten czlowiek sie zajmowal.

To jeszcze mam pytanie co on tam dokladniej robil w ramach obowiazkow
sluzbowych. Byl magazynierem, pisal program do tej gospodarki,
czy sluzyl supportem magazynierom.
Bo jesli to pierwsze, to mam o NT kiepskie zdanie - moge Ci pokazac
paru ksiegowych, co uzywaja komputerow od lat, i do tej pory nie znaja

sie na Novell'u. Po co? Stoi sobie maszynka gdzies w kacie, ksiegowy
jej nie dotyka bo nie ma potrzeby, zawsze dziala bez zarzutu...

J.